Posts

სანთელ-საკმეველი თავის გზას არ კარგავს!

შიო აბრახამია - სიტყვის მნიშვნელობა და მისი მუსიკალური მოდიფიკაციები ქართულ კინო-სათეატრო მუსიკაში (იოსებ კეჭაყმაძის მუსიკის მაგალითზე)

რეცენზია ნაწყვეტებზე ოპერიდან „დონ ჯოვანი“ - ანუ „გრძელი სიტყვა მოკლედ ითქმის...“

ტანგოს კვალდაკვალ

კვლავ სტუდენტური ორკესტრი...

ამბავი მენესტრელთა და ბასკერთა, ანუ ქუჩა, როგორც სცენა ისტორიული პერსპექტივიდან

“რომანტიზმის ეპოქის საფორტეპიანო სონატები” - ნაწილი IV

“რომანტიზმის ეპოქის საფორტეპიანო სონატები” - ნაწილი III

“რომანტიზმის ეპოქის საფორტეპიანო სონატები” - ნაწილი II

კვოდლიბეტის საკომპოზიტორო ტექნიკა

2021 წლის სტუდენტთა სამეცნიერო საზოგადოების კონფერენცია

მაცხოვრის სახე-სიმბოლოები იოანე დამასკელის ქრისტეშობის კანონის ქართულ თარგმანებში

შიო აბრახამია - a cappella საგუნდო მუსიკის ჟანრულ-სტილური საკითხის კვლევისთვის

კ.ა.დებიუსის კამერულ-ინსტრუმენტული შემოქმედება

კასპარ ფიშერის პოლიფონიური ლაბირინთი - „Ariadne Musica"

ნინა ცაცანაშვილი - ტრადიციისა და ნოვატორობის საკითხები ი. ს. ბახის „გოლდბერგ – ვარიაციების“ კვოდლიბეტში

გეი-პეპუშის „გალახაკთა ოპერა“ და ბრეჰტ-ვაილის „სამგროშიანი ოპერა“ ნასესხობის თეორიის ჭრილში

მარია კანალსის პიანისტთა საერთაშორისო კონკურსი

გეი-პეპუშისა და ბრეჰტ-ვაილის „ოპერები“